sobota, 5 maja 2012

Przedstawiamy się, część I

Hej, to chyba najwyższy moment, by się przedstawić, bo pisania za dwie osoby mam po kokardy :P Piszą do Was dwa gimbusy ;D Ja nazywam się Patrycja, mówią na mnie Manga, i w wolnym czasie próbuję nowych rzeczy związanych ze sztuką. Ode mnie dostaniecie na tym blogu masę różności i obiecuję, że nie będzie nudno ;) Oprócz mnie, blog prowadzi Wiktoria, która mam nadzieję, niedługo również się Wam przedstawi.


Moja przyjaciółka, Zosia, ma dzisiaj urodziny (btw. wszystkiego najlepszego ;]) i postanowiłam wypróbować  nowy sposób robienia figurek z modeliny. Zrobiłam jej bransoletkę z ptakami, zawieszkę do telefonu - pingwinka w szaliku i wisiorek z małą sówką ;3 Tu macie zdjęcia:





 A Wy chcielibyście dostać takie na urodziny? ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz